Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]

Recovery moduna alınıyor mu? Recovery tuş kombinasyonunu deneyin. Alınırsa factory reset(sıfırlayın) yapın. Açılmasını bekleyin.


Eğer recovery moda alınmıyorsa bilgisayara uyumlu stock rom dosyasını indirin. Telefonu ilgili tuş kombinasyonlarıyla download moda alarak Odin ile stock romu yükleyin. Açılacaktır.
Çalışıyor hocam, o şekilde download moduna geçtim, Factory reset yapmaya cesaret edemedim, bilgiler önemli değil sıfırlansa da olur, sadece açılışta tekrar imei vs sıkıntı yaşamak istemedim rom atmakla.

Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oem kilidini kapattığın için olmuş. ROM atmadan düzelmez.
Aynen hocam, yazılım güncel mi, rootlu mu vs diye kurcalarken kapattım bloke etti. Sammobile'dan tlf versiyonuna uygun rom indirip odin ile AP kısmından yüklemem yeterli olur sanırım, birçok yönlendirme var doğru yolda mıyım bilemedim.
Download modundayken, FRP lock : OFF / OEM Lock : On yazıyor.