Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon yurtdışı ürünüyse türkiye faturalı ürün değilse her türlü imeiniz gidecektir bu durumda zaten...

Rom atmak sıfırlamaktır bir nevi. Telefonun yazılımını yeniden yüklemiş oluyorsunuz.
Tamamdır hocam, simdi odin ile işlem deniyorum. Çok teşekkürler