umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam, telefon şuan açılmıyor, bloke oldu. Kapatırken buradan kapattım; telefonu yeniden başlattığımda resimdeki gibi kaldı.
- https://prnt.sc/utp2ow


Recovery moduna alınıyor mu? Recovery tuş kombinasyonunu deneyin. Alınırsa factory reset(sıfırlayın) yapın. Açılmasını bekleyin.


Eğer recovery moda alınmıyorsa bilgisayara uyumlu stock rom dosyasını indirin. Telefonu ilgili tuş kombinasyonlarıyla download moda alarak Odin ile stock romu yükleyin. Açılacaktır.