Tekrar merhaba,
Güncel TR rom kurdum telefonda mobil erişim olmadı.
Nerede yanlış veya eksik yaptım acaba.🤦🏻*♂️🤔 Arama yapmıyor, int bağlanmıyor, mobil erişim engellendi diyor.