umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışıyor hocam, o şekilde download moduna geçtim, Factory reset yapmaya cesaret edemedim, bilgiler önemli değil sıfırlansa da olur, sadece açılışta tekrar imei vs sıkıntı yaşamak istemedim rom atmakla.


Aynen hocam, yazılım güncel mi, rootlu mu vs diye kurcalarken kapattım bloke etti. Sammobile'dan tlf versiyonuna uygun rom indirip odin ile AP kısmından yüklemem yeterli olur sanırım, birçok yönlendirme var doğru yolda mıyım bilemedim.
Download modundayken, FRP lock : OFF / OEM Lock : On yazıyor.
Telefon yurtdışı ürünüyse türkiye faturalı ürün değilse her türlü imeiniz gidecektir bu durumda zaten...

Rom atmak sıfırlamaktır bir nevi. Telefonun yazılımını yeniden yüklemiş oluyorsunuz.