• 03-10-2020, 18:44:29
    #10
    ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, bizim sokakta park sorunu çok yaşıyorum. Yer bulamıyorum akşam geçe kalırsam. Birisi var aracını çıkartınca kovaya beton dökmüş onları koyuyor yer sahiplenmiş yani. Bunu nereye kime şikayet edebilirim? Kavga etmekte istemiyorum arabama zarar verir sonra diye.

    https://hizliresim.com/y0HQd9
    İstanbul'da isen İBB beyaz masayı ara anlat adresi ver gelip o 2 bidonu alırlar tekrarı halinde adama ceza keserler
  • 03-10-2020, 18:45:09
    #11
    böyle eşkıyalık olmaz, direkt polise söyle; suçtur bu.
  • 03-10-2020, 18:45:08
    #12
    Zabıtaya bildirmelisiniz. Fakat zaten fotoğraf çekmişsiniz zabıta gelince komşunuz rahatsız der.
    En güzeli cimere yazın kimliğiniz gizli kalır kim şikayet ettiyse düşmez buraya koyamazsınız yasak der geçerler
  • 03-10-2020, 18:45:09
    #13
    hocam dubaları görünce boş görünüyor diyrum bne dubalar olmasa orasıda dolacak yine size yer kalmıcak. değişen bişi yok.
  • 03-10-2020, 18:45:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sıkmıştı bizde de var. Belediye tarafından çizilmiş sarı çizgi yoksa, duba veya farklı bir şey kesinlikle koyamaz cezası var. Belediyeyi arayın, trafik polisini arayın ve cimer e yazın. Cimere yazınca ilgilenmek zorunda kalıyorlar.
  • 03-10-2020, 18:45:50
    #15
    "Nush ile uslanmayanın hakkı tekrir, tekrir ile uslanmayanın hakkı kötektir."
    Demiş atalarımız, o yüzden insanımız kavga edip, hır gür çıkarmadan anlamıyor.
    Kavga edip hastanelik et bakalım, bir daha aynısını yapabilecekler mi?
  • 03-10-2020, 18:49:02
    #16
    serhataksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'da isen İBB beyaz masayı ara anlat adresi ver gelip o 2 bidonu alırlar tekrarı halinde adama ceza keserler
    Evet hocam İstanbul, bi dediğini yapayım. Sonrada cimere yazarım diğer arkadaşların dediği gibi.
  • 03-10-2020, 18:49:04
    #17
    Hocam bir an forumdan birinin arabası çıkacak diye çok düşündüm
  • 06-10-2020, 11:30:07
    #18
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam heryer dolu adam bi çözüm bulmuş kendince. zaten onlar olmasa orası sanki boş kalcak orası da dolacak.
    Muhtemelen sende aynı şekilde yapıyorsunuz. O sokak herkesin. İlla kendine özel alan ayırmak istiyorsa belediyeye kira parası verecek. Kafasına göre orayı benimseyemez. İsteyen istediği yere boş bulduğu yere arabasını park eder.
    Şu düşünceden vazgeçin lütfen.