ensygmr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sokakta park sorunu
19
●364
- 03-10-2020, 18:44:29İstanbul'da isen İBB beyaz masayı ara anlat adresi ver gelip o 2 bidonu alırlar tekrarı halinde adama ceza keserler
- 03-10-2020, 18:45:49Üyeliği durdurulduAynı sıkmıştı bizde de var. Belediye tarafından çizilmiş sarı çizgi yoksa, duba veya farklı bir şey kesinlikle koyamaz cezası var. Belediyeyi arayın, trafik polisini arayın ve cimer e yazın. Cimere yazınca ilgilenmek zorunda kalıyorlar.
- 03-10-2020, 18:45:50"Nush ile uslanmayanın hakkı tekrir, tekrir ile uslanmayanın hakkı kötektir."
Demiş atalarımız, o yüzden insanımız kavga edip, hır gür çıkarmadan anlamıyor.
Kavga edip hastanelik et bakalım, bir daha aynısını yapabilecekler mi? - 03-10-2020, 18:49:02Evet hocam İstanbul, bi dediğini yapayım. Sonrada cimere yazarım diğer arkadaşların dediği gibi.serhataksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2020, 11:30:07Muhtemelen sende aynı şekilde yapıyorsunuz. O sokak herkesin. İlla kendine özel alan ayırmak istiyorsa belediyeye kira parası verecek. Kafasına göre orayı benimseyemez. İsteyen istediği yere boş bulduğu yere arabasını park eder.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu düşünceden vazgeçin lütfen.