"Nush ile uslanmayanın hakkı tekrir, tekrir ile uslanmayanın hakkı kötektir."
Demiş atalarımız, o yüzden insanımız kavga edip, hır gür çıkarmadan anlamıyor.
Kavga edip hastanelik et bakalım, bir daha aynısını yapabilecekler mi?