Zabıtaya bildirmelisiniz. Fakat zaten fotoğraf çekmişsiniz zabıta gelince komşunuz rahatsız der.
En güzeli cimere yazın kimliğiniz gizli kalır kim şikayet ettiyse düşmez buraya koyamazsınız yasak der geçerler