arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam heryer dolu adam bi çözüm bulmuş kendince. zaten onlar olmasa orası sanki boş kalcak orası da dolacak.
Muhtemelen sende aynı şekilde yapıyorsunuz. O sokak herkesin. İlla kendine özel alan ayırmak istiyorsa belediyeye kira parası verecek. Kafasına göre orayı benimseyemez. İsteyen istediği yere boş bulduğu yere arabasını park eder.
Şu düşünceden vazgeçin lütfen.