Aynı sıkmıştı bizde de var. Belediye tarafından çizilmiş sarı çizgi yoksa, duba veya farklı bir şey kesinlikle koyamaz cezası var. Belediyeyi arayın, trafik polisini arayın ve cimer e yazın. Cimere yazınca ilgilenmek zorunda kalıyorlar.