Arkadaşlar, bizim sokakta park sorunu çok yaşıyorum. Yer bulamıyorum akşam geçe kalırsam. Birisi var aracını çıkartınca kovaya beton dökmüş onları koyuyor yer sahiplenmiş yani. Bunu nereye kime şikayet edebilirim? Kavga etmekte istemiyorum arabama zarar verir sonra diye.
https://hizliresim.com/y0HQd9
Sokakta park sorunu
19
●364
- 03-10-2020, 18:38:33İnsanımız iyi güzel laftan anlamıyor, güzellikle o beton kovalarını kaldırmasını söyle, ısrarcı olursa müsait bir tarafına postalayacağını söyle.
- 03-10-2020, 18:40:53Bu kişiler ahlaksız kendini bilmez kişiler, yaşlılar birde. Önceden palet koyuyorlardı bi ufak kızışmıştık o zamandan biliyorum nasıl tepki vereceklerini o yüzden yine bulaşmadan direkt şikayet etmek istiyorum ama nereye işte.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2020, 18:42:28Giriş kat oldukları için, sürekli gözleri park yerinde öyle bir şey yapmam imkansız hocam ki bide onlarlamı uğraşıcam ya işimi gücümü bırakıp :/yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2020, 18:42:56Şahsen ben olsam 1 kere vukuatım olduysa şimdi o beton kovalarının üzerine oturturdum, aynı tartışmayı 2.'ye yaptırdığı için.ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi gidip kavga etsen o haklı çıkar, aslına bakarsan bende nereye şikayet edeceğini bilmiyorum.
Bunun birimi nedir
- 03-10-2020, 18:43:10Yaşlı diye haklı değiller ya?ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sence mantıklı mı bu dediğin?arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-10-2020, 18:43:14Hocam o zaman herkes duba koysun sahiplensin kapısının önünü, yanlış bir düşüncedesiniz.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle