• 03-10-2020, 18:35:54
    #1
    Arkadaşlar, bizim sokakta park sorunu çok yaşıyorum. Yer bulamıyorum akşam geçe kalırsam. Birisi var aracını çıkartınca kovaya beton dökmüş onları koyuyor yer sahiplenmiş yani. Bunu nereye kime şikayet edebilirim? Kavga etmekte istemiyorum arabama zarar verir sonra diye.

    https://hizliresim.com/y0HQd9
  • 03-10-2020, 18:38:33
    #2
    İnsanımız iyi güzel laftan anlamıyor, güzellikle o beton kovalarını kaldırmasını söyle, ısrarcı olursa müsait bir tarafına postalayacağını söyle.
  • 03-10-2020, 18:40:53
    #3
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanımız iyi güzel laftan anlamıyor, güzellikle o beton kovalarını kaldırmasını söyle, ısrarcı olursa müsait bir tarafına postalayacağını söyle.
    Bu kişiler ahlaksız kendini bilmez kişiler, yaşlılar birde. Önceden palet koyuyorlardı bi ufak kızışmıştık o zamandan biliyorum nasıl tepki vereceklerini o yüzden yine bulaşmadan direkt şikayet etmek istiyorum ama nereye işte.
  • 03-10-2020, 18:41:18
    #4
    öyle adama hergün ayrı bi formül bulacan.
    bi gün çivi dökecen,
    bi gün o borulara b.k sürecen
    yada o betonları yere monte edecen.
    öyle adamla uğraşacan
  • 03-10-2020, 18:41:51
    #5
    hocam heryer dolu adam bi çözüm bulmuş kendince. zaten onlar olmasa orası sanki boş kalcak orası da dolacak.
  • 03-10-2020, 18:42:28
    #6
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle adama hergün ayrı bi formül bulacan.
    bi gün çivi dökecen,
    bi gün o borulara b.k sürecen
    yada o betonları yere monte edecen.
    öyle adamla uğraşacan
    Giriş kat oldukları için, sürekli gözleri park yerinde öyle bir şey yapmam imkansız hocam ki bide onlarlamı uğraşıcam ya işimi gücümü bırakıp :/
  • 03-10-2020, 18:42:56
    #7
    ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kişiler ahlaksız kendini bilmez kişiler, yaşlılar birde. Önceden palet koyuyorlardı bi ufak kızışmıştık o zamandan biliyorum nasıl tepki vereceklerini o yüzden yine bulaşmadan direkt şikayet etmek istiyorum ama nereye işte.
    Şahsen ben olsam 1 kere vukuatım olduysa şimdi o beton kovalarının üzerine oturturdum, aynı tartışmayı 2.'ye yaptırdığı için.
    Şimdi gidip kavga etsen o haklı çıkar, aslına bakarsan bende nereye şikayet edeceğini bilmiyorum.
    Bunun birimi nedir
  • 03-10-2020, 18:43:10
    #8
    ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kişiler ahlaksız kendini bilmez kişiler, yaşlılar birde. Önceden palet koyuyorlardı bi ufak kızışmıştık o zamandan biliyorum nasıl tepki vereceklerini o yüzden yine bulaşmadan direkt şikayet etmek istiyorum ama nereye işte.
    Yaşlı diye haklı değiller ya?

    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam heryer dolu adam bi çözüm bulmuş kendince. zaten onlar olmasa orası sanki boş kalcak orası da dolacak.
    Sence mantıklı mı bu dediğin?
  • 03-10-2020, 18:43:14
    #9
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam heryer dolu adam bi çözüm bulmuş kendince. zaten onlar olmasa orası sanki boş kalcak orası da dolacak.
    Hocam o zaman herkes duba koysun sahiplensin kapısının önünü, yanlış bir düşüncedesiniz.