İnsanımız iyi güzel laftan anlamıyor, güzellikle o beton kovalarını kaldırmasını söyle, ısrarcı olursa müsait bir tarafına postalayacağını söyle.
Bu kişiler ahlaksız kendini bilmez kişiler, yaşlılar birde. Önceden palet koyuyorlardı bi ufak kızışmıştık o zamandan biliyorum nasıl tepki vereceklerini o yüzden yine bulaşmadan direkt şikayet etmek istiyorum ama nereye işte.