Bu kişiler ahlaksız kendini bilmez kişiler, yaşlılar birde. Önceden palet koyuyorlardı bi ufak kızışmıştık o zamandan biliyorum nasıl tepki vereceklerini o yüzden yine bulaşmadan direkt şikayet etmek istiyorum ama nereye işte.
Şahsen ben olsam 1 kere vukuatım olduysa şimdi o beton kovalarının üzerine oturturdum, aynı tartışmayı 2.'ye yaptırdığı için.
Şimdi gidip kavga etsen o haklı çıkar, aslına bakarsan bende nereye şikayet edeceğini bilmiyorum.
Bunun birimi nedir