arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam heryer dolu adam bi çözüm bulmuş kendince. zaten onlar olmasa orası sanki boş kalcak orası da dolacak.
Hocam o zaman herkes duba koysun sahiplensin kapısının önünü, yanlış bir düşüncedesiniz.