ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kişiler ahlaksız kendini bilmez kişiler, yaşlılar birde. Önceden palet koyuyorlardı bi ufak kızışmıştık o zamandan biliyorum nasıl tepki vereceklerini o yüzden yine bulaşmadan direkt şikayet etmek istiyorum ama nereye işte.
Yaşlı diye haklı değiller ya?

arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam heryer dolu adam bi çözüm bulmuş kendince. zaten onlar olmasa orası sanki boş kalcak orası da dolacak.
Sence mantıklı mı bu dediğin?