Arkadaşlar, bizim sokakta park sorunu çok yaşıyorum. Yer bulamıyorum akşam geçe kalırsam. Birisi var aracını çıkartınca kovaya beton dökmüş onları koyuyor yer sahiplenmiş yani. Bunu nereye kime şikayet edebilirim? Kavga etmekte istemiyorum arabama zarar verir sonra diye.
https://hizliresim.com/y0HQd9
İstanbul'da isen İBB beyaz masayı ara anlat adresi ver gelip o 2 bidonu alırlar tekrarı halinde adama ceza keserler