• 17-09-2020, 11:24:52
    #1
    İlk defa diş çekimi ve kapalama yaptıracağım. Çok fena da dişçi fobisi var 🤦🏻♂. Sormak istediğim bir kaç şey var;
    - İlk muayene de 4 diş çekimi(arka) ve 3 diş (ön diş) kaplama yazmış doktor tedavi formuma. Buna göre;
    Cekimden sonra 1 gün dinlemek yeterlimi agri sızı durumu nasıl oluyor, çalışmama en gel yaratırmı çok düşündürüyor.
    3 diş kaplama yazmış metal kaplama yada zirkonyum arasında fiyat farkı da var sizce seçimim ne olmalı. Kaplamadan sonra agri sızı ve önerilerinizi alabilirmiyim?
    Metale teki 750 TL fiyat verdi zirkonyuma 1250 TL Fiyatı nasıl
  • 17-09-2020, 11:26:20
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Kaplamadan sonra ağrı veya sızı yaşamadım, sadece alışma süreci oluyor biraz. Ona da kısa sürede alışmak mümkün. Ancak ilk muayenede 4 diş çekimi biraz fazla değil mi? Aynı anda 4 diş çekimi değil mi yanlış okumadım.
  • 17-09-2020, 11:27:33
    #3
    Fiyatlar biraz yüksek, reklam için anlaşmalı olduğum hastanede daha uyguna yapılıyor. Bende de aynı fobi var ve hiç çekim yaptırmadım bu zamana kadar. Son çare değilse kanalla kurtarılması taraftarıyım..
  • 17-09-2020, 11:28:48
    #4
    İmplant neden yaptırmıyorsunuz ?
  • 17-09-2020, 11:29:14
    #5
    Ankara'da 2 sene once 4 implant 5 kaplamaya 7.5 lira verdim. Bana sizin fiyatınız biraz fazla geldi.

    Kaplama işi hassasiyet olduğu için monte ederken ağrılı oluyor, çekimi zaten biliyorsunuz. Ancak arkadaşların dediği gibi birkac hafta yabancılık çekip normale dönüyor herşey.
  • 17-09-2020, 11:29:50
    #6
    Dvlet hastanesinde sigortan varsa yaptır ama şuanda pandemi dönemi olduğu için acil olanları bakıyorlarmış

    bu arada haberlerde görmüştüm 4 sene filan oldu

    samsun bir polis 5 dişini çektirmiş aynı günü vefat etmişti sanırım 1 günde en fazla 1 diş çekimi veya işlemi olur

    şu haberdi sanırım hocam

    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/5...betti-40090012
  • 17-09-2020, 11:30:37
    #7
    Merhaba,

    Öyle direkt olarak tek muayenede diş çekimi, kaplama vb. yapamaz. Yapacağını söyleyen doktorunuzu da değiştirmenizde fayda var. Legal olarak diş çekimi sonrası yaranın iyileşmesi için beklenmesi gereken bir süre var. Daha hızlı iyileşse bile legal süre bitmeden işlem yapamıyor. Kaplamada da zirkonyum öneriyorlar, metal kaplamada tecrübem yok. Ancak ben özel dişçide de devlette de farklı operasyonlar yaptırdım, ikisinin de yaptığı kaplama arasında fiyat dışında tek bir fark yaşamadım, hala da hissetmiyorum. Alışma süreci sonrası hiçbir sıkıntı olmuyor.
  • 17-09-2020, 11:31:27
    #8
    Benim sözlüm diş bölümünde çalışıyor , sana zirkonyum tavsiye ederim , çok ağrı sızı yaşamazsın sadece alışma sürecin olacak bi süre , diş çekimlerinin yerine implant yaptıracak mısın bilmiyorum ancak çekim yapar yapmaz kanlı kanlı implant yapılması daha sağlam oluyor diye biliyorum , dişler 20 lik değil ise 1 gün veya 2 gün yeterli bence dinlenmek için , dişten dişe göre değişiyor aslında .
  • 17-09-2020, 11:32:36
    #9
    Doktor çok önemli. Ağrı sızı yapmaz kaplama aksine sizi rahatlatır. Ancak sinirleri yakarken işi bilmesi gerekiyor. Bende yanlış bir işlemden kist oluştu. Haftaya ameliyatım var... Doktoru iyi seçin.