Fiyatlar biraz yüksek, reklam için anlaşmalı olduğum hastanede daha uyguna yapılıyor. Bende de aynı fobi var ve hiç çekim yaptırmadım bu zamana kadar. Son çare değilse kanalla kurtarılması taraftarıyım..