Doktor çok önemli. Ağrı sızı yapmaz kaplama aksine sizi rahatlatır. Ancak sinirleri yakarken işi bilmesi gerekiyor. Bende yanlış bir işlemden kist oluştu. Haftaya ameliyatım var... Doktoru iyi seçin.