Merhaba,
Öyle direkt olarak tek muayenede diş çekimi, kaplama vb. yapamaz. Yapacağını söyleyen doktorunuzu da değiştirmenizde fayda var. Legal olarak diş çekimi sonrası yaranın iyileşmesi için beklenmesi gereken bir süre var. Daha hızlı iyileşse bile legal süre bitmeden işlem yapamıyor. Kaplamada da zirkonyum öneriyorlar, metal kaplamada tecrübem yok. Ancak ben özel dişçide de devlette de farklı operasyonlar yaptırdım, ikisinin de yaptığı kaplama arasında fiyat dışında tek bir fark yaşamadım, hala da hissetmiyorum. Alışma süreci sonrası hiçbir sıkıntı olmuyor.
Kesinlikle katılıyorum , önce muayene randevusu oluştururlar herangi bi doktor bakar , röntgen çeker , gerekli alana yönlendirir ,cerrahlık veya uzmanlık işler olabilir , daha sonra işlem randevusu yazarlar , işlemini söylerler , o gün gelir işlemlere başlarsın , abzürt bi durum olmadıkca 1 saati çok geçmezler işlemde , 4 çekim 1 kaplama dişlerin durumuna göre 1 saati rahat aşabilir.