Dişleri mahvetmişsin hocam daha 29 yaşında.. İleride daha çok bela olacak başına. Neyse geçmiş olsun şimdiden. Kaplamayı zirkonyum yaptır. Hatta daha iyileri de varda bu iki seçeneği seçtiyse zirkonyum tercih et. Sadece 1 kaplama yapıyorsa fiyatı yüksek. Ortalama 600-700 ₺ zirkonyum kaplama. Diş çekimi de 80 ₺ desen 300 ₺ diyelim yuvarlak hesap.

Şu kaplamaların laboratuvardaki maliyetini görseniz gülersiniz. 100 ₺ maliyeti yok ama 1250 ₺ fiyat istiyorlar.

Bütçen varsa implant yaptır diyeceğim ama kaplamaya 1250 ₺ diyen implanta 7000-8000 ₺ ister. Dişi çektirdikten sonra 1-2 hafta beklemen lazım öyle 1-2 günde inmez şişliği.

Kaplama yapılırken yandaki dişleri küçültüyorlar, 2-3 seans gidip gelirsin kalıp için numune alır doktor. Temiz yaptır iyi bir doktora git. Diş çok önemli, sürekli fırçalamayı ihmal etmeyin.