ByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa diş çekimi ve kapalama yaptıracağım. Çok fena da dişçi fobisi var 🤦🏻♂. Sormak istediğim bir kaç şey var;

Metale teki 750 TL fiyat verdi zirkonyuma 1250 TL Fiyatı nasıl
Fiyat bana çok yüksek geldi. İstanbul gültepe'deki dişçimde normal kaplamaya 400 lira gibi bir ücret vermiştim.Zirkonyum ise 600 civarı idi.Aralarındaki fark ise zirkoryum uzun süre beyaz kalırken diğeri kolay sararıyor ama dişlerini sık sık fırçalamıyorsan bir önemi yok.



İlk defada 4 diş çekimi ve 3 kaplama çok fazla.Maksimum 2 diş çekimi yapılmalı bence. 3 kaplama da tek seferde fazla. 1 haftaya yayılması gerekir bence