Kaplamadan sonra ağrı veya sızı yaşamadım, sadece alışma süreci oluyor biraz. Ona da kısa sürede alışmak mümkün. Ancak ilk muayenede 4 diş çekimi biraz fazla değil mi? Aynı anda 4 diş çekimi değil mi yanlış okumadım.