İlk defa diş çekimi ve kapalama yaptıracağım. Çok fena da dişçi fobisi var 🤦🏻♂. Sormak istediğim bir kaç şey var;
- İlk muayene de 4 diş çekimi(arka) ve 3 diş (ön diş) kaplama yazmış doktor tedavi formuma. Buna göre;
Cekimden sonra 1 gün dinlemek yeterlimi agri sızı durumu nasıl oluyor, çalışmama en gel yaratırmı çok düşündürüyor.
3 diş kaplama yazmış metal kaplama yada zirkonyum arasında fiyat farkı da var sizce seçimim ne olmalı. Kaplamadan sonra agri sızı ve önerilerinizi alabilirmiyim?
Metale teki 750 TL fiyat verdi zirkonyuma 1250 TL Fiyatı nasıl