Ankara'da 2 sene once 4 implant 5 kaplamaya 7.5 lira verdim. Bana sizin fiyatınız biraz fazla geldi.

Kaplama işi hassasiyet olduğu için monte ederken ağrılı oluyor, çekimi zaten biliyorsunuz. Ancak arkadaşların dediği gibi birkac hafta yabancılık çekip normale dönüyor herşey.