Yaklaşık 15.000 TL verdiğim scripti temasını değiştirip 499 TL'ye satışa koyan insan mı haklı şimdi arkadaşlar? Avrupa'nın Yunan politikasından farkı yok bu yaptığınız. Ben hiç birşey demiyorum. Şikayet bile etmeyeceğim arkadaşı. Benim scriptimi pazarlamaya kalkar ise sonucu elbet olur, ahkam kesmiyorum. Ne dememi bekliyorsunuz?! Kabul etmemi mi? Ufakcılığından çok iş kaybetti. Yazılımı yapan arkadaşa buradan sesleniyorum. Scriptim daha eksik bitirmem gerekli. Kapılar açıldığında kendisini Koh Samui 'de ki evim de ağırlar aylık 1500 dolar maaş veririm. Ne kira alırım, ne başka birşey. Her 3 ay daki vize masrafı bile tarafımdan karşılanır. Maaşı cebinde kalır 1 kuruş harcamaz. Yazılımcısı beni bulsun.
Buradan herkesi uyarıyorum. Bu arkadaşa sakın sıfırdan script yazdırmayın. Sonucu böyle oluyor işte. İnsanlar ufakcılıktan asla vazgeçemiyoruz.
Yazılım Satışı Hakkında
29
●907
- 06-09-2020, 23:37:17Anlaşmanızda yazılımın tamamı işleyişi planı vb. ile tüm her şeyi ile sizin üzerinize satın almadıysanız satılması gayet normal şayet böyle bir konuşma geçip öyle ödeme yaptıysanız satamaz. Forum gereği burada tartışmanın bir anlamı da yok değerli arkadaşlar. Karşı taraf yanlış düşünüyorsa şikayet konusu açsın orada kanıtları ile sorunu çözüme kavuşturursunuz. 21. yüzyıldayız çözülür. Aranıza ve tartışmanıza girmek istemem fikrimi beyan ettim iyi akşamlar hepinize.
- 06-09-2020, 23:38:00Şimdi şöyle bir şey var yazılımında benim kafamda kurduğum özellikler açıkca şu şekilde ;muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişiler siteye girecekler maçlara sanal parayla iddaa yapacaklar. Kazandıkları parayla mağazadan alışveriş yapıcaklar.Sistemin genel default özelliği bu şekilde.
Ben bu arkadaşa 10 + özel modül geliştirdim.
İddaa sanal profil oluşturma botu sanal iddaa oynama botu. Bu bot sayesinde site içerisinde otomatik kullanıcılar birbirilerini takip edip yorumlar atıp etkileşim yapıyor.
Manuel maç ekleyip istediği maçı ekleyip sonuclandırabiliyor.
Ödeme sistemi
Gelişmiş FORUM Sistemi
ve bir kaç özellikdaha bunlar sadece başlıkları bunların altındaki özellikler çok daha kapsamlı buradan saymayacağım.
Hani bu hiçbir özelliği satışa koymamışım. Sadece ilk dediğim halde koymuşum ve zaten koyucaktım. Bana bunu bana sattıktan sonra asla çoklu satışını yapamazsın başka tema dahi yapamazsın demedi.
ZATEN ONA YAPTIĞIM TASARIMLI MODÜLLÜ HALİNİ KOYSAM BU KONUYU AÇMA GEREĞİ DUYMAZDIM. - 06-09-2020, 23:40:11Yazılımı ben geliştirdim. Sadece şuan yoğun olduğum için arkadaşıma yönlendiriyordum son revizeleri.Gonenious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizden ricam telefon üzerinden bana ulaşıp orta yolu bulmamız. Bu kadar sıkıntıya sokucaksa sizi satışını dahi yapmam birşey demem.
Medenice konuşmak varken telefonda küfür ediyorsunuz olayı açıklayamadım bile.
Mesele şikayet konusu açmak değil, mesele anlaşabilmek olduğu için forumdan bu konuyu açıp diğer arkadaşlardan fikir almak istedim. - 06-09-2020, 23:42:17default özelliğini kim düşündü ilk bence olay orda patlıyor? size fikri veren fikirci müşterimi, yoksa zaten senin elinde olan bi fikri yaptın sonra müşteri geldi tüm haklarını istedi.WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2020, 23:45:33Hocam olayı şöyle kısaca anlatayım;muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu fikri 2 yıldır düşünüyorum. Geçen sene çizdirdiğim ve dökümünü yaptığım bir proje vardı.FTP'de öylece duruyordu. Boş vaktimde kodlayıp r10da satacaktım.
Sonra bu arkadaş bana bu yukarda bahsettiğim tarzda bir script istediğini söyledi. Bende ona benim elimde zaten bu anlattığınız projeye uyumlu bir tasarım var. Bende bunun satışın ıyapıcaktım r10 üzerinden vs diye muhabbet geçti.
Sonra bu arkadaş sen bana bunu sat kimseye satma dedi.Yani o temayı beğendi zaten yazılım olarak yoktu HTML CSS olarak vardı temayı beğendi hoşuna gitti o temaya 10 + özellik yazdırdı. Bu özelliklerin dahi sayfaları vardı.
Benden forum istediğinde benım sıstemınde forum dahi vardı.Var olan tasarıma 2-3 ekleme yapıp sattım.
Yaniona yaptığım tasarımı modülleri vs satsam okey. Ona yaptığım la en ufak bir alakası olmayan script çok basitçe göstereyim sizde anlıcaksınız.
Yani bu şekilde bir olay söz konusu ve bunu paylaşmak istedim.
Amaç orta yolu bulmak, tarafıma atılan negatif trade mevcut. @Gonenious; - 06-09-2020, 23:47:11Fikri düşünse bile şu şekilde olması gerekmiyor mu; Yazılımın her şeyi ile satın alınıp ona göre ücret ödendiyse satılamaz. Olay burada kopuyor asıl bence.muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde bahis oynatmak vs. suç değil mi neden böyle bir yazılım yapıp satıyorsunuz? Tasarımda ki siteyede erişim yasağı gelmiş. - 06-09-2020, 23:49:45Hocam sen 1 ay önce SMM panel scripti kodlattığını varsay. HTML CSS olarak elinde bekliyor. Bir türlü vakti bulamıyorsun 1 yıl 1.5 yıldır tasarım öylece duruyor. Sonra ben geliyorum sana hocam bana smm panel scripti lazım diyorum.emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende bana hocam benim elimde var buyrun hoşunuza giderse satıyım diyorsunuz.
Ben kabul ediyorum + özelliklerle bu scripti senden alıyorum. Zaten desemde demesemde o script başka kimseye verilmez.
Sonra siz 1.5 ay 2 ay sonra sıfırdan başka bir tasarımcıya SMM panel scripti geliştirip satmaya çalışıyorsunuz. Zaten 2 yıldır kafanızda var yani bu durumda haklı mı olursunuz haksız mı ? - 06-09-2020, 23:50:41Haklı haksız konusuna artık karışmak istemiyorum şahsen. Ben bunu merak ettim;WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde bahis oynatmak vs. suç değil mi neden böyle bir yazılım yapıp satıyorsunuz? Tasarımda ki siteyede erişim yasağı gelmiş.