WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi şöyle bir şey var yazılımında benim kafamda kurduğum özellikler açıkca şu şekilde ;

Kişiler siteye girecekler maçlara sanal parayla iddaa yapacaklar. Kazandıkları parayla mağazadan alışveriş yapıcaklar.Sistemin genel default özelliği bu şekilde.

Ben bu arkadaşa 10 + özel modül geliştirdim.
İddaa sanal profil oluşturma botu sanal iddaa oynama botu. Bu bot sayesinde site içerisinde otomatik kullanıcılar birbirilerini takip edip yorumlar atıp etkileşim yapıyor.
Manuel maç ekleyip istediği maçı ekleyip sonuclandırabiliyor.
Ödeme sistemi
Gelişmiş FORUM Sistemi
ve bir kaç özellikdaha bunlar sadece başlıkları bunların altındaki özellikler çok daha kapsamlı buradan saymayacağım.

Hani bu hiçbir özelliği satışa koymamışım. Sadece ilk dediğim halde koymuşum ve zaten koyucaktım. Bana bunu bana sattıktan sonra asla çoklu satışını yapamazsın başka tema dahi yapamazsın demedi.

ZATEN ONA YAPTIĞIM TASARIMLI MODÜLLÜ HALİNİ KOYSAM BU KONUYU AÇMA GEREĞİ DUYMAZDIM.
default özelliğini kim düşündü ilk bence olay orda patlıyor? size fikri veren fikirci müşterimi, yoksa zaten senin elinde olan bi fikri yaptın sonra müşteri geldi tüm haklarını istedi.