Anlaşmanızda yazılımın tamamı işleyişi planı vb. ile tüm her şeyi ile sizin üzerinize satın almadıysanız satılması gayet normal şayet böyle bir konuşma geçip öyle ödeme yaptıysanız satamaz. Forum gereği burada tartışmanın bir anlamı da yok değerli arkadaşlar. Karşı taraf yanlış düşünüyorsa şikayet konusu açsın orada kanıtları ile sorunu çözüme kavuşturursunuz. 21. yüzyıldayız çözülür. Aranıza ve tartışmanıza girmek istemem fikrimi beyan ettim iyi akşamlar hepinize.