WooxMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yıldır düşünüyorum diyorsunuz ben ilk yorumumda yazdım ki yazılımcıya fikir söylenir, hemen ardından yazılımcı der ki böyle böyle bi fikrim zaten vardı siz yalan söylemiyor olabilirsiniz ama ben burda şunu çıkardım o adam kendine özel bişey istemiş siz de zaten aklımdaydı diye muhabbet açmışsınız sonra site yapılmış ve parası ona göre ödenmiş kimseye satılmasın denmiş siz de baktınız zaten yaptım bazı şeylerini çıkarıp reskin atıyım perakende olarak da satarım diye düşündünüz bence yaptığınız yanlış bu benim görüşüm sizinle bi alıp veremediğim yok düşüncelerimi söyledim sadece