Hocam olayı şöyle kısaca anlatayım;
Ben bu fikri 2 yıldır düşünüyorum. Geçen sene çizdirdiğim ve dökümünü yaptığım bir proje vardı.FTP'de öylece duruyordu. Boş vaktimde kodlayıp r10da satacaktım.
Sonra bu arkadaş bana bu yukarda bahsettiğim tarzda bir script istediğini söyledi. Bende ona benim elimde zaten bu anlattığınız projeye uyumlu bir tasarım var. Bende bunun satışın ıyapıcaktım r10 üzerinden vs diye muhabbet geçti.
Sonra bu arkadaş sen bana bunu sat kimseye satma dedi.Yani o temayı beğendi zaten yazılım olarak yoktu HTML CSS olarak vardı temayı beğendi hoşuna gitti o temaya 10 + özellik yazdırdı. Bu özelliklerin dahi sayfaları vardı.
Benden forum istediğinde benım sıstemınde forum dahi vardı.Var olan tasarıma 2-3 ekleme yapıp sattım.
Yaniona yaptığım tasarımı modülleri vs satsam okey. Ona yaptığım la en ufak bir alakası olmayan script çok basitçe göstereyim sizde anlıcaksınız.
Bu ona sattığım scriptin tasarımı :
http://wooxmedya.com/tipster/
Buda benim şuan çoklu sattığım scriptin :
http://wooxmedya.com/wooxtipster/
Yani bu şekilde bir olay söz konusu ve bunu paylaşmak istedim.
Amaç orta yolu bulmak, tarafıma atılan negatif trade mevcut.
@Gonenious;
ben konuşmamda kırıcı olduysam öncelikle özür dilerim
2 yıldır düşünüyorum diyorsunuz ben ilk yorumumda yazdım ki yazılımcıya fikir söylenir, hemen ardından yazılımcı der ki böyle böyle bi fikrim zaten vardı siz yalan söylemiyor olabilirsiniz ama ben burda şunu çıkardım o adam kendine özel bişey istemiş siz de zaten aklımdaydı diye muhabbet açmışsınız sonra site yapılmış ve parası ona göre ödenmiş kimseye satılmasın denmiş siz de baktınız zaten yaptım bazı şeylerini çıkarıp reskin atıyım perakende olarak da satarım diye düşündünüz bence yaptığınız yanlış bu benim görüşüm sizinle bi alıp veremediğim yok düşüncelerimi söyledim sadece