Yaklaşık 15.000 TL verdiğim scripti temasını değiştirip 499 TL'ye satışa koyan insan mı haklı şimdi arkadaşlar? Avrupa'nın Yunan politikasından farkı yok bu yaptığınız. Ben hiç birşey demiyorum. Şikayet bile etmeyeceğim arkadaşı. Benim scriptimi pazarlamaya kalkar ise sonucu elbet olur, ahkam kesmiyorum. Ne dememi bekliyorsunuz?! Kabul etmemi mi? Ufakcılığından çok iş kaybetti. Yazılımı yapan arkadaşa buradan sesleniyorum. Scriptim daha eksik bitirmem gerekli. Kapılar açıldığında kendisini Koh Samui 'de ki evim de ağırlar aylık 1500 dolar maaş veririm. Ne kira alırım, ne başka birşey. Her 3 ay daki vize masrafı bile tarafımdan karşılanır. Maaşı cebinde kalır 1 kuruş harcamaz. Yazılımcısı beni bulsun.

Buradan herkesi uyarıyorum. Bu arkadaşa sakın sıfırdan script yazdırmayın. Sonucu böyle oluyor işte. İnsanlar ufakcılıktan asla vazgeçemiyoruz.