şimdi direksiyon derseleri alıyorum
gözleriniz ne durumda ?
46
●945
- 28-08-2020, 13:04:07Astigmat ve miyop var. Gözlük takıyorum bu problem değil fakat gözlerimde aşırı şekilde kuruluk ve Konkresyon (göz taşı) var. Sürekli olarak suni göz yaşartıcı kullanıyorum. Birde yurt dışından gelen 2 farklı damla var. Yaklaşık olarak 9 aydır tedavi oluyorum fakat gram düzelme yok aksine her seferinde ilerliyor. Galiba doktor Acemi falan bir türlü çözüm bulamadı. Korona sebebiyle de hastaneye gitmek istemiyorum fakat öyle kötü bir rahatsızlık ki anlatamam.
- 28-08-2020, 14:52:31şuan gözleriniz ne durumda hocam görmede sorun çekiyormusunuzHodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2020, 15:07:58Çok uzağı göremiyorum ama tanıdık bir doktor gözlük kullanma daha kötü olur dediEmindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2020, 16:54:58Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de var 200 tl civarından almıştım. lisans gibi bir kağıt da verdiler. 400-1000 çok değil mi ? Ne marka acaba ? - 28-08-2020, 17:23:05Markasını bilmiyorum hocam, arkadaşım 20 yıldır optik sektöründe o önerdi, bir başka yerde sordum çerçeve hariç tek camına 375 TL dediler, o ikisini 200 civarına verdi gelişinden + çerçeve aldım 275 TL slazenger o şekilde yani. İşe yarıyorsa, belki kademe kademe, özellik özellik değişiyordur bilemem tabi.Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
