• 28-08-2020, 09:33:31
    #37
    bende ehliyet için gitmiştim geçen ay bildiğim kadarıyla astigmat vardı bende okudum yazıları en alt sıra zor gördüm ama dedim bişiler doktor iyiysin iyi dedi onayladı şimdi direksiyon derseleri alıyorum
  • 28-08-2020, 13:04:07
    #38
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Astigmat ve miyop var. Gözlük takıyorum bu problem değil fakat gözlerimde aşırı şekilde kuruluk ve Konkresyon (göz taşı) var. Sürekli olarak suni göz yaşartıcı kullanıyorum. Birde yurt dışından gelen 2 farklı damla var. Yaklaşık olarak 9 aydır tedavi oluyorum fakat gram düzelme yok aksine her seferinde ilerliyor. Galiba doktor Acemi falan bir türlü çözüm bulamadı. Korona sebebiyle de hastaneye gitmek istemiyorum fakat öyle kötü bir rahatsızlık ki anlatamam.
  • 28-08-2020, 14:44:24
    #39
    Kullandığım ilaç odaklanmamı artırıyor ama gözümde ara ara ağrı yapıyor, sırf bu yüzden gerekmedikçe dışarıda dolaşmıyorum.
  • 28-08-2020, 14:46:08
    #40
    Sol 2.75 ve sağ 2 numara miyop 😊
  • 28-08-2020, 14:50:59
    #41
    90lardan beri full time bilgisayar kullanıyorum, gözlerim bazen ağrıyor, bir kere göz doktoruna gittim bir şeyler dedi ama gidip gözlük almadım. Çünkü gözlük gözleri tembelliğe alıştırıyor.
  • 28-08-2020, 14:52:31
    #42
    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90lardan beri full time bilgisayar kullanıyorum, gözlerim bazen ağrıyor, bir kere göz doktoruna gittim bir şeyler dedi ama gidip gözlük almadım. Çünkü gözlük gözleri tembelliğe alıştırıyor.
    şuan gözleriniz ne durumda hocam görmede sorun çekiyormusunuz
  • 28-08-2020, 15:07:58
    #43
    Emindiyebiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan gözleriniz ne durumda hocam görmede sorun çekiyormusunuz
    Çok uzağı göremiyorum ama tanıdık bir doktor gözlük kullanma daha kötü olur dedi
  • 28-08-2020, 16:54:58
    #44
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece bilgisayar başına oturduğumda taktığım, 0 numara yani sadece düz cam olan ve mavi ışık (Nano Blue) filtresi bulunan gözlük kullanıyorum. Günde minimum 8 saat bilgisayar başındayım, bu gözlüğü kullanmadan önce göz hizasından kaşıma doğru, oradan da haliyle başıma doğru gelen bir ağrı oluyor, gözlerim kızarıyordu. Uzun yıllardır kullanıyorum, hiçbir şekilde o ağrıları ve gözde yanmaları kızarıklıkları yaşamıyorum, çok memnunum tavsiye ederim.

    Not: Piyasada 80 - 100 TL bandında satılanlar var, kesinlikle işe yarayacağını düşünerek almayın. İşe yarayacak gözlük camının tanesi minimum 300 - 400 TL civarı. Çerçevesi vb. ortalama 1000 TL'yi buluyor.

    Bende de var 200 tl civarından almıştım. lisans gibi bir kağıt da verdiler. 400-1000 çok değil mi ? Ne marka acaba ?
  • 28-08-2020, 17:23:05
    #45
    🔎 WhoisTR.net
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de var 200 tl civarından almıştım. lisans gibi bir kağıt da verdiler. 400-1000 çok değil mi ? Ne marka acaba ?
    Markasını bilmiyorum hocam, arkadaşım 20 yıldır optik sektöründe o önerdi, bir başka yerde sordum çerçeve hariç tek camına 375 TL dediler, o ikisini 200 civarına verdi gelişinden + çerçeve aldım 275 TL slazenger o şekilde yani. İşe yarıyorsa, belki kademe kademe, özellik özellik değişiyordur bilemem tabi.