Astigmat ve miyop var. Gözlük takıyorum bu problem değil fakat gözlerimde aşırı şekilde kuruluk ve Konkresyon (göz taşı) var. Sürekli olarak suni göz yaşartıcı kullanıyorum. Birde yurt dışından gelen 2 farklı damla var. Yaklaşık olarak 9 aydır tedavi oluyorum fakat gram düzelme yok aksine her seferinde ilerliyor. Galiba doktor Acemi falan bir türlü çözüm bulamadı. Korona sebebiyle de hastaneye gitmek istemiyorum fakat öyle kötü bir rahatsızlık ki anlatamam.