bende ehliyet için gitmiştim geçen ay bildiğim kadarıyla astigmat vardı bende okudum yazıları en alt sıra zor gördüm ama dedim bişiler doktor iyiysin iyi dedi onayladı şimdi direksiyon derseleri alıyorum