90lardan beri full time bilgisayar kullanıyorum, gözlerim bazen ağrıyor, bir kere göz doktoruna gittim bir şeyler dedi ama gidip gözlük almadım. Çünkü gözlük gözleri tembelliğe alıştırıyor.