Sadece bilgisayar başına oturduğumda taktığım, 0 numara yani sadece düz cam olan ve mavi ışık (Nano Blue) filtresi bulunan gözlük kullanıyorum. Günde minimum 8 saat bilgisayar başındayım, bu gözlüğü kullanmadan önce göz hizasından kaşıma doğru, oradan da haliyle başıma doğru gelen bir ağrı oluyor, gözlerim kızarıyordu. Uzun yıllardır kullanıyorum, hiçbir şekilde o ağrıları ve gözde yanmaları kızarıklıkları yaşamıyorum, çok memnunum tavsiye ederim.
Not: Piyasada 80 - 100 TL bandında satılanlar var, kesinlikle işe yarayacağını düşünerek almayın. İşe yarayacak gözlük camının tanesi minimum 300 - 400 TL civarı. Çerçevesi vb. ortalama 1000 TL'yi buluyor.
Bende de var 200 tl civarından almıştım. lisans gibi bir kağıt da verdiler. 400-1000 çok değil mi ? Ne marka acaba ?