merhabalar ehliyet için başvuru yaptım fakat sağlık raporunda gözden kaldım pazartesi hastaneye gidicem
günlük ortalama 6-7 saat pc telefon başında geçiyorum gözlerim bozulmuş durumda
malum bu platformda herkes mecbur pc kullanıyor siz gözünüzü nasıl koruyorsunuz veya koruyabiliyormusunuz ?
Geçen sene sağlık ocağına gittim 5-10 tane harf sordu sağ gözümden hiçbirini bilemedim bana da vermedi bozuk diye.
Hemen özel hastaneye gittim 1'er tane sorup sağlamdır diye verdi