turguthan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Asker için Para Gerekir mi
24
●703
- 26-08-2020, 16:41:29valla yüklü para alma sana tavsiyem.. 100 TL bozdur git.
zaten ziraat kartı açacaklar sana ailen oraya yollar istersen.
verdikleri diş macunu, traş bıçağı vs beğenmezsin büyük ihtimal kantinden satın alabilirsin. her şey mevcut.
allah sabır versin. - 26-08-2020, 16:43:28doğu bölgesinde yapacak olursan devlet sana her ay 500 civarı para veriyor fakat eğer kendi devrelerin ile gitmeyeceksen yani devre kaybı isen gitmeden önce ziraat bankası hesabı açtır yoksa oralarda sürünürsün, peçete su çorap don ayakkabı boyası harici bir harcaman olmaz. askercell zorunlu dediler çoğu kişide yoktu, göz önünde konuşma komutana yakalanma yeter cezası var çünkü. tuşlu telefonda öyle, kameralıydı benim tuşlu telefon ona rağmen kabul ettiler
- 26-08-2020, 17:20:52Kesin ihtiyaç olacaktir, sabah kahvantıları beğenmese cafeteryadan yiyecektir
ben öyle yapıyordum
- 26-08-2020, 17:22:50Yanınızda bulunacak nakit paranın tamamını 1 liralık ve 5 liralık şekilde saklayın. 5 TL üstü almayın. Gerçi bazı otomatlar 10 liraya kadar destekliyor ama bozuk para her zaman iyidir. Askerde para yiyorsunuz. Canınız sıkılıyor otomata gidiyorsunuz, bisküviydi filandı. Gitmem demeyin, gidiyorsunuz. 1-2 kez bulaşıkhanede görev yaptıktan sonra yemekhaneden de yememeye başlıyorsunuz. Haliyle kantin yolları gözüküyor. Otomat hariç tüm ödemeler kart ile yapılıyor. Ben 15 bin liralık bedellide gittim. Şayet bedelli gitmeyip 6 ay gitseydim zaten bir bedelli parasını kışlada yermişim onu fark ettim. Tuşluyla gidin, ustada dokumantiği sokturursunuz bir tanıdık vasıtasıyla. Kışladan kışlaya değişiyor gerçi.
ben öyle yapıyordum