Askerde sigara abur cubur cok tuketmiyorsaniz devletin size verdiği 133 tl yeter de artar hic merak etmeyin. Ayrıca sakın askercell falan almayın kimse kulanmiyor kimsede yok alanlarda çöpe atiyor gerek yok cunku hic bir komutan bu durumu takmiyor.