doğu bölgesinde yapacak olursan devlet sana her ay 500 civarı para veriyor fakat eğer kendi devrelerin ile gitmeyeceksen yani devre kaybı isen gitmeden önce ziraat bankası hesabı açtır yoksa oralarda sürünürsün, peçete su çorap don ayakkabı boyası harici bir harcaman olmaz. askercell zorunlu dediler çoğu kişide yoktu, göz önünde konuşma komutana yakalanma yeter cezası var çünkü. tuşlu telefonda öyle, kameralıydı benim tuşlu telefon ona rağmen kabul ettiler