• 26-08-2020, 16:03:14
    #1
    askere giderken, yanımızda para bulunması gerekiyor mu?
    gerekiyorsa ne kadar?
    teşekkürler
  • 26-08-2020, 16:03:59
    #2
    az da olsa paranız olsun sigara felan içmiyorsanız çokta harcama yapmıyorsunuz.
  • 26-08-2020, 16:04:34
    #3
    Elbette gerekir sonuçta kantin harcamanız v.s olacak, hafta sonu çarşı izni...
  • 26-08-2020, 16:04:38
    #4
    Minifirsat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az da olsa paranız olsun sigara felan içmiyorsanız çokta harcama yapmıyorsunuz.
    teşekkürler hocam, sigara, alko, abur cubur gibi şeyler tuketmiyorum🙃
  • 26-08-2020, 16:05:14
    #5
    Kral ben askerdeyim şuan acemi birliğine girerken 2300 tl ile girdim 1300 e yakın para harcadım girerken askercell alıyorsun eğer telefon kullanmak istersen 150₺ felan olması lazım kantinden illaki aburcubur vs alıcakların acemi birliği aşırı ucuz çünki şimdiden hayırlı teskereler
    Atarsa $92
  • 26-08-2020, 16:06:17
    #6
    Web Tasarım ve Yazılım
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askere giderken, yanımızda para bulunması gerekiyor mu?
    gerekiyorsa ne kadar?
    teşekkürler
    Bizzat içerden yazıyorum hocam. Sigara içmiyorsanız temel ihtiyaçlarınız için 1000 tl yanınızda bulunsun. 6 aylık er olarak gidiyorsanız. Bedelli ise gerek yok. Sigara içiyorsanız günde 2 paket içicek şekilde para hazır dedin çünkü dışardakinden çok tüketiyorsunuz burada.
    Son 14 günüm sigara kullanmıyorum. 6 aylık dönemde 2400 anca harcadım.
  • 26-08-2020, 16:06:40
    #7
    mehmeteeken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral ben askerdeyim şuan acemi birliğine girerken 2300 tl ile girdim 1300 e yakın para harcadım girerken askercell alıyorsun eğer telefon kullanmak istersen 150₺ felan olması lazım kantinden illaki aburcubur vs alıcakların acemi birliği aşırı ucuz çünki şimdiden hayırlı teskereler
    Atarsa $92
    Telefon yasak değil mi?
    askercell dediğiniz, duvarda asılı bulunan kartlı telefonlar için mi?
  • 26-08-2020, 16:07:00
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Carsiya cikartmazlarda onun haricinde bisey icmiyorsan tras bicagini al kaliteli 3 bicakli olanlar cok iyi en onemli o her gun tras olcaksin para az da olsa olur
  • 26-08-2020, 16:08:30
    #9
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat içerden yazıyorum hocam. Sigara içmiyorsanız temel ihtiyaçlarınız için 1000 tl yanınızda bulunsun. 6 aylık er olarak gidiyorsanız. Bedelli ise gerek yok. Sigara içiyorsanız günde 2 paket içicek şekilde para hazır dedin çünkü dışardakinden çok tüketiyorsunuz burada.
    Son 14 günüm sigara kullanmıyorum. 6 aylık dönemde 2400 anca harcadım.
    telefon yaska mı hocam?
    birde kütüphane bulunur mu askerde?