• 26-08-2020, 16:11:35
    #10
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon yaska mı hocam?
    birde kütüphane bulunur mu askerde?
    Telefon normalde yasak fakat bölgeye göre değişiyor bazı yerde çok aşırıya kaçmadan müsama gösteriyorlar bazı yerlerde ise tuşlu olacak diyorlar bazı yerlerde onu bile istemiyorlarmış bende araştırmıştım öyle dediler
  • 26-08-2020, 16:13:47
    #11
    Web Tasarım ve Yazılım
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon yaska mı hocam?
    birde kütüphane bulunur mu askerde?
    Acemi birliğinde yerine göre sivil hat yasak yerine göre sebest bazı yerler askercell i bile topluyor hafta içi.
    Usta birliğinde ise şafak 100 ün altına geçince kullanırsın akıllı telefonu ama üst devren e de bağlı biraz o iş.

    Kütüphane var yalnız virüs nedeniyle benim bulunduğum yerde kapalı ama sen sivilden getirebilirsin sorun etmiyorlar
  • 26-08-2020, 16:14:09
    #12
    ben sigara içmediğim halde kıbrısta 4000tl yemiştim. yanında bulundurmanı tavsiye ederim
  • 26-08-2020, 16:14:11
    #13
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon yasak değil mi?
    askercell dediğiniz, duvarda asılı bulunan kartlı telefonlar için mi?
    Akıllı telefon yasak, tuşlu telefon kullanabilirsiniz. Askercell normal operatör hattı, diğer operatörlere göre daha ucuz olması lazım. Ama çoğu kişi gizliden kendi hattını sokuyor. Girişte arama esnasında görürlerse akıllı telefon ve hattınız emanete alınır, teskere sonrası teslim edilir.
  • 26-08-2020, 16:14:51
    #14
    Nakit değil kart götür. Zaten PTT kart gelmiştir. Ona yükle para. Askerde nakit geçmez. 100 TL bi yol parası taksi parası dursun üstünde yeterli
  • 26-08-2020, 16:17:12
    #15
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon yasak değil mi?
    askercell dediğiniz, duvarda asılı bulunan kartlı telefonlar için mi?
    Telefon yasak oyun salonları var oyun kartı alarak interneteve PlayStation oynayabiliyorsun
  • 26-08-2020, 16:29:40
    #16
    Ben 15 ay yaptım acemi birliğinde 50 TL harcadım 35 gün usta birliğinde ise 1000 TL civarı harcadım 22 kez çarşı izni yaptım ondan gitti eğer ki yemekhaneden yemek yerseniz çokta harcama yapmazsınız ki yemekler çok güzel çeşitli
  • 26-08-2020, 16:38:32
    #17
    Asker de zaten aylık 100-200 TL arası aylık veriyorlar diye biliyorum ama o yetmeyeceği için yanınızda 1.500-2.000 arası götürmeniz de yarar olur.
  • 26-08-2020, 16:39:03
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 15 ay yaptım acemi birliğinde 50 TL harcadım 35 gün usta birliğinde ise 1000 TL civarı harcadım 22 kez çarşı izni yaptım ondan gitti eğer ki yemekhaneden yemek yerseniz çokta harcama yapmazsınız ki yemekler çok güzel çeşitli
    Valla seni tebrik ederim keske ben de okadar tutumlu olsaydim 1 k gitti 😅 45 gunde usta birligide aylik garanti 400 tl kantine borcum vardi sigara icen icin cok zor