ihtiy4r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Asker için Para Gerekir mi
24
●703
- 26-08-2020, 16:13:47Acemi birliğinde yerine göre sivil hat yasak yerine göre sebest bazı yerler askercell i bile topluyor hafta içi.ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usta birliğinde ise şafak 100 ün altına geçince kullanırsın akıllı telefonu ama üst devren e de bağlı biraz o iş.
Kütüphane var yalnız virüs nedeniyle benim bulunduğum yerde kapalı ama sen sivilden getirebilirsin sorun etmiyorlar - 26-08-2020, 16:14:11Akıllı telefon yasak, tuşlu telefon kullanabilirsiniz. Askercell normal operatör hattı, diğer operatörlere göre daha ucuz olması lazım. Ama çoğu kişi gizliden kendi hattını sokuyor. Girişte arama esnasında görürlerse akıllı telefon ve hattınız emanete alınır, teskere sonrası teslim edilir.ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2020, 16:17:12Telefon yasak oyun salonları var oyun kartı alarak interneteve PlayStation oynayabiliyorsunihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2020, 16:39:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Valla seni tebrik ederim keske ben de okadar tutumlu olsaydim 1 k gitti 😅 45 gunde usta birligide aylik garanti 400 tl kantine borcum vardi sigara icen icin cok zorbycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
