bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 15 ay yaptım acemi birliğinde 50 TL harcadım 35 gün usta birliğinde ise 1000 TL civarı harcadım 22 kez çarşı izni yaptım ondan gitti eğer ki yemekhaneden yemek yerseniz çokta harcama yapmazsınız ki yemekler çok güzel çeşitli
Valla seni tebrik ederim keske ben de okadar tutumlu olsaydim 1 k gitti 😅 45 gunde usta birligide aylik garanti 400 tl kantine borcum vardi sigara icen icin cok zor