ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefon yaska mı hocam?
birde kütüphane bulunur mu askerde?
Acemi birliğinde yerine göre sivil hat yasak yerine göre sebest bazı yerler askercell i bile topluyor hafta içi.
Usta birliğinde ise şafak 100 ün altına geçince kullanırsın akıllı telefonu ama üst devren e de bağlı biraz o iş.

Kütüphane var yalnız virüs nedeniyle benim bulunduğum yerde kapalı ama sen sivilden getirebilirsin sorun etmiyorlar