Valla seni tebrik ederim keske ben de okadar tutumlu olsaydim 1 k gitti 😅 45 gunde usta birligide aylik garanti 400 tl kantine borcum vardi sigara icen icin cok zor
Yok hocam ya ben 5 6 kez kantine gittim valla 120 kişiydik her gün birimiz giderdi nevale alırdı Cola cips çekirdek bisküvi falan 😁 ah ne günlerdi bee Ankara ahlatlıbel hava radar mevzi 91/4