Yanınızda bulunacak nakit paranın tamamını 1 liralık ve 5 liralık şekilde saklayın. 5 TL üstü almayın. Gerçi bazı otomatlar 10 liraya kadar destekliyor ama bozuk para her zaman iyidir. Askerde para yiyorsunuz. Canınız sıkılıyor otomata gidiyorsunuz, bisküviydi filandı. Gitmem demeyin, gidiyorsunuz. 1-2 kez bulaşıkhanede görev yaptıktan sonra yemekhaneden de yememeye başlıyorsunuz. Haliyle kantin yolları gözüküyor. Otomat hariç tüm ödemeler kart ile yapılıyor. Ben 15 bin liralık bedellide gittim. Şayet bedelli gitmeyip 6 ay gitseydim zaten bir bedelli parasını kışlada yermişim onu fark ettim. Tuşluyla gidin, ustada dokumantiği sokturursunuz bir tanıdık vasıtasıyla. Kışladan kışlaya değişiyor gerçi.