• 15-08-2020, 19:14:16
    #37
    Hocalarım hepinizi etiketledim ama kusura bakmayın bu arada adam ters yönden geliyor.Sokağa ters yönden girmiş. Dobloya göre düşünücek olursak soldan sağa doğru gitmesi yasak. Sağ taraftan çıkması lazım.
    Kim kusurlu olur şimdi son durumda ona göre tutanak tutmadan hasarı karşılıycam fikirleriniz çok önemli.
    @AhmetCakmak0; @schimmel; @neto; @YGZ; @umitunver; @Tozbulutu; @Prens55; @Cihatboran; @AnyLock; @trabzonsesver; @cihanbilgin; @Sigma; @UfuX; @Instructor; @Sckaraoglu; @Ersinco; @Seyit25;
  • 15-08-2020, 19:15:57
    #38
    Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ters yöne girdiğini tutanağa yazın. Onun sigortasız sizin hasarı ödemez cepten verir adam. Ters yöne girenlere ders olsun . Aslında sizin hasarı karşı tarafın sigortası öder ama parayı adamdan alır diyecektim
    Bende kasko yok.hasarda yok. Emanet araba canı burnunda dememişler boşuna . Karşı tarafında kaskosu yok bence
  • 15-08-2020, 19:16:39
    #39
    Tutanak istemiyorsa mutlaka tuttur. Mutlaka ama mutlaka.
  • 15-08-2020, 19:17:57
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Araç ters yönden geliyorsa konuşmamıza dahi gerek yok. Palio suçludur.
  • 15-08-2020, 19:18:23
    #41
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutanak tutmadan işi çözelim dedi
    Diğer türlü; suçsuz olduğunu bilen insan bu gibi trafik mevzularında kolay kolay kendi aramızda çözelim demez, tutturur çünkü kendini garanti altına alır.
    Suçluysan zaten her türlü ödeyeceksin, tutanak şansı varsa tuttur.
  • 15-08-2020, 19:29:21
    #42
    Dostum resim çektiysen sorun yok, madem ters yöndeymiş kesin suçlu. Eğer tutanak tutmamak istiyorsa ya sigortası yoktur aracın yada muaynesi, bu durumda haklıda olsa direk %100 suçlu olur. Sigorta veya Muayne eksikliği var ise o yüzden tutanakdan kaçıyordur. Sen şimdi zaten her türlü ödeyeceksin suçluysan en azından tutanak tuttur için rahat etsin.
  • 15-08-2020, 19:33:18
    #43
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım hepinizi etiketledim ama kusura bakmayın bu arada adam ters yönden geliyor.Sokağa ters yönden girmiş. Dobloya göre düşünücek olursak soldan sağa doğru gitmesi yasak. Sağ taraftan çıkması lazım.
    Kim kusurlu olur şimdi son durumda ona göre tutanak tutmadan hasarı karşılıycam fikirleriniz çok önemli.
    @AhmetCakmak0; @schimmel; @neto; @YGZ; @umitunver; @Tozbulutu; @Prens55; @Cihatboran; @AnyLock; @trabzonsesver; @cihanbilgin; @Sigma; @UfuX; @Instructor; @Sckaraoglu; @Ersinco; @Seyit25;
    Öncelikle bol bol her açıdan fotoğraf çekin. İHMAL ETMEYİN.
    Araçların plakaları da net biçimde gözüksün.
    Tutanak tutun muhakkak.

    Tutaak tutmak istemez ise, eki,p çağırın, hiç uğraşmayın. (Anlaşamıyoruz, buyrun tutanak tutun diye belirtin ekibe)

    Geçmiş Olsun
  • 15-08-2020, 19:40:25
    #44
    hasanyildiz84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bol bol her açıdan fotoğraf çekin. İHMAL ETMEYİN.
    Araçların plakaları da net biçimde gözüksün.
    Tutanak tutun muhakkak.

    Tutaak tutmak istemez ise, eki,p çağırın, hiç uğraşmayın. (Anlaşamıyoruz, buyrun tutanak tutun diye belirtin ekibe)

    Geçmiş Olsun
    Hocam kaza öğlen oldu.fotoğrafları çektik duruyor galeride. Ruhsatları ehliyetleri karşılıklı çektik. Sonra geldi istersne tutanak tutmayalım aramızda halledelim dedi. Bende bakarız dedim birkaç ustayla konuşcam dedim.valla ne yapacağımı bilmiyorum şuan
  • 15-08-2020, 19:44:46
    #45
    Ters yöne giren araç %100 kusurludur diye biliyorum.