Hocalarım hepinizi etiketledim ama kusura bakmayın bu arada adam ters yönden geliyor.Sokağa ters yönden girmiş. Dobloya göre düşünücek olursak soldan sağa doğru gitmesi yasak. Sağ taraftan çıkması lazım.
Kim kusurlu olur şimdi son durumda ona göre tutanak tutmadan hasarı karşılıycam fikirleriniz çok önemli.
@AhmetCakmak0; @schimmel; @neto; @YGZ; @umitunver; @Tozbulutu; @Prens55; @Cihatboran; @AnyLock; @trabzonsesver; @cihanbilgin; @Sigma; @UfuX; @Instructor; @Sckaraoglu; @Ersinco; @Seyit25;
Suç kimde ? Araba kazası
85
●2.096
- 15-08-2020, 19:15:57Bende kasko yok.hasarda yok. Emanet araba canı burnunda dememişler boşuna . Karşı tarafında kaskosu yok benceInstructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 19:17:57Üyeliği durdurulduAraç ters yönden geliyorsa konuşmamıza dahi gerek yok. Palio suçludur.
- 15-08-2020, 19:18:23Diğer türlü; suçsuz olduğunu bilen insan bu gibi trafik mevzularında kolay kolay kendi aramızda çözelim demez, tutturur çünkü kendini garanti altına alır.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suçluysan zaten her türlü ödeyeceksin, tutanak şansı varsa tuttur. - 15-08-2020, 19:29:21Dostum resim çektiysen sorun yok, madem ters yöndeymiş kesin suçlu. Eğer tutanak tutmamak istiyorsa ya sigortası yoktur aracın yada muaynesi, bu durumda haklıda olsa direk %100 suçlu olur. Sigorta veya Muayne eksikliği var ise o yüzden tutanakdan kaçıyordur. Sen şimdi zaten her türlü ödeyeceksin suçluysan en azından tutanak tuttur için rahat etsin.
- 15-08-2020, 19:33:18Öncelikle bol bol her açıdan fotoğraf çekin. İHMAL ETMEYİN.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araçların plakaları da net biçimde gözüksün.
Tutanak tutun muhakkak.
Tutaak tutmak istemez ise, eki,p çağırın, hiç uğraşmayın. (Anlaşamıyoruz, buyrun tutanak tutun diye belirtin ekibe)
Geçmiş Olsun - 15-08-2020, 19:40:25Hocam kaza öğlen oldu.fotoğrafları çektik duruyor galeride. Ruhsatları ehliyetleri karşılıklı çektik. Sonra geldi istersne tutanak tutmayalım aramızda halledelim dedi. Bende bakarız dedim birkaç ustayla konuşcam dedim.valla ne yapacağımı bilmiyorum şuanhasanyildiz84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle