Öncelikle bol bol her açıdan fotoğraf çekin. İHMAL ETMEYİN.
Araçların plakaları da net biçimde gözüksün.
Tutanak tutun muhakkak.
Tutaak tutmak istemez ise, eki,p çağırın, hiç uğraşmayın. (Anlaşamıyoruz, buyrun tutanak tutun diye belirtin ekibe)
Geçmiş Olsun
Hocam kaza öğlen oldu.fotoğrafları çektik duruyor galeride. Ruhsatları ehliyetleri karşılıklı çektik. Sonra geldi istersne tutanak tutmayalım aramızda halledelim dedi. Bende bakarız dedim birkaç ustayla konuşcam dedim.valla ne yapacağımı bilmiyorum şuan