Suç kimde ? Araba kazası
85
●2.096
- 17-08-2020, 19:55:46Emin olmak için sürücü kursuna gittim sordum karşı tarafın suçlu olduğunu söyledi. soldan gelme hakkı yok. Tersten geliyor düz devam ediyor. Bende sola dikkat etmedim yolda hafif yokuş olunca duramadım.bugün adama tutanak tutalım dedim yok ben servise verdim 600tl ver dedi tutanak kabul etmedi.o hakkını helal etmedi bende allaha havale ettimRootkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2020, 19:57:24Tutanak tutulmadı mı hocam? Ayrıca şimdi biraz detaylı inceledim tutanağa göre karar vermek gerekiyor yol vb. bakmak lazım. Tutanak tutmak istemediyse keyfi bilir.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2020, 19:59:54ahmetkalender adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülephpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Adamın arka kapıma vurdun suçlusun demesi üzerine dün gittim sürücü kursuna sordum olayı anlattım hocamın dediği arkadaşın geldiği yön ters yön olduğu için suçlu karşı taraf dedi. Bugün tutanak tutalım dediğimde arabayı kaportacıya verdiğini söyledi ve 600lira istediFox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2020, 20:02:01Tutanak tutalım dedim bugün ,"yok ben kaportacıya verdim 600tl tuttu .hesabıma veya elden verirsin dedi, bende tutanak tutacaksan gel dedim yoksa para mara yok. Gelmedi sonuç olarak. Bende pek birşey yok allahtan bide araç emanet olunca insanın canı sıkılıyor böyle durumlardafikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paşa gönlü bilir tutanak isterse ben burdayım. Allahtan bende hasar yok ,yoksa uğraş durrahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-08-2020, 20:04:34Geçmiş olsun hocam böyle durumlarda mutlaka polis çağırın rapor tutturun yoksa karşı tarafın bin bir türlü oyununa gelirsiniz madem haklı neden kaportacıya vermiş hemen bekleyip sizin sigortanızdan ücretsiz yaptırabilirdi orası ters yönse %100 kendi suçlu bu detayı görmemişim geçmiş olsun tekrardanMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2020, 20:06:22Bende sordum neden hemen verdin diye 20gün arabasız bekleyemem dediFox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence beni saf görünce bide o kaza anında biraz korkunca bana yedirmeye çalıştı - 17-08-2020, 20:06:25Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya sigortası yoktu ya da ehliyeti
Öyle şey mi olurmuş ben yaptırdım sen ver parasını. Ben o zaman neden para ödüyorum sigortaya?
İyi olmuş hocam sevindim en azından uğraşmayacaksınız. Allah böyle insanlarla karşılaştırmasın inşallah.
Ya sigortası yoktu ya da ehliyeti