• 17-08-2020, 16:29:07
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun
  • 17-08-2020, 19:53:01
    #74
    Stinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Sağolun hocam
  • 17-08-2020, 19:55:46
    #75
    Rootkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, tali yoldan giren doblo ana yolda devam eden palio'ya yol vermesi gerekirdi. Kaldı ki yol hakkı sizde olduğunu düşünseniz bile karşınızdaki sürücüyü gözlemlemeniz lazım ne yazık ki çok fazla yol kurallarına dikkat edilmiyor. Araç kullanırken eğer bir yola dahil oluyorsam mutlaka o yolu kontrol eder öyle dahil olurum aksi taktirde sorun olma ihtimali yüksek.

    Sonuç olarak dört yol ve tali yoldan ana yola dahil olunan yollarda eğer siz bir araca arkadan çarptıysanız(yan arka kapı) suçlu bu durumda siz oluyorsunuz. Ancak bu koşullarda kusur yüzdesi göz alındığında 100% sizde olduğunu şahsen düşünmüyorum. Nasıl bir hızla gidilmiş ki, bir birinizi farketmeden duramadınız anlamış değilim.
    Emin olmak için sürücü kursuna gittim sordum karşı tarafın suçlu olduğunu söyledi. soldan gelme hakkı yok. Tersten geliyor düz devam ediyor. Bende sola dikkat etmedim yolda hafif yokuş olunca duramadım.bugün adama tutanak tutalım dedim yok ben servise verdim 600tl ver dedi tutanak kabul etmedi.o hakkını helal etmedi bende allaha havale ettim
  • 17-08-2020, 19:57:24
    #76
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin olmak için sürücü kursuna gittim sordum karşı tarafın suçlu olduğunu söyledi. soldan gelme hakkı yok. Tersten geliyor düz devam ediyor. Bende sola dikkat etmedim yolda hafif yokuş olunca duramadım.bugün adama tutanak tutalım dedim yok ben servise verdim 600tl ver dedi tutanak kabul etmedi.o hakkını helal etmedi bende allaha havale ettim
    Tutanak tutulmadı mı hocam? Ayrıca şimdi biraz detaylı inceledim tutanağa göre karar vermek gerekiyor yol vb. bakmak lazım. Tutanak tutmak istemediyse keyfi bilir.
  • 17-08-2020, 19:59:54
    #77
    ahmetkalender adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle geçmiş olsun,hatalı olan sizsiniz çünkü palio geçmiş durumda iken siz arkadan vuruyorsunuz ancak Palio nun ters yönde hareket ediyor olması olayı değiştiriyor.
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arka kapının camurluğun oradan vuruduğu için doblo suçlu araç zaten yola girmiş ilerlemiş sayılıyor ama araç ters yönde vs. ise otomatik tamamen o suçlu
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    palio'nun geldiği yol tali yol ise geçiş hakkı dobloda diye biliyorum, ayrıca ters yola girdiyse %100 suçludur. ters yol olduğunun da kanıtlarını kesin elinizde bulundurun ters yola girdi mi direkt suçlu oluyor.
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz sağdan gelene yol verecektiniz ve zaten adamın arka sağ kapıya çarpmışsınız Asli suçlu sizsiniz Tali suçlu da o olur onda da kabahat var yanlış yerden çıkıyor geçmiş olsun
    Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Adamın arka kapıma vurdun suçlusun demesi üzerine dün gittim sürücü kursuna sordum olayı anlattım hocamın dediği arkadaşın geldiği yön ters yön olduğu için suçlu karşı taraf dedi. Bugün tutanak tutalım dediğimde arabayı kaportacıya verdiğini söyledi ve 600lira istedi
  • 17-08-2020, 20:02:01
    #78
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz haklısnız tutanak tutun.
    sigorta firmasına gönderin.
    Tutanak tutalım dedim bugün ,"yok ben kaportacıya verdim 600tl tuttu .hesabıma veya elden verirsin dedi, bende tutanak tutacaksan gel dedim yoksa para mara yok. Gelmedi sonuç olarak. Bende pek birşey yok allahtan bide araç emanet olunca insanın canı sıkılıyor böyle durumlarda


    rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutanak tutulmadı mı hocam? Ayrıca şimdi biraz detaylı inceledim tutanağa göre karar vermek gerekiyor yol vb. bakmak lazım. Tutanak tutmak istemediyse keyfi bilir.
    paşa gönlü bilir tutanak isterse ben burdayım. Allahtan bende hasar yok ,yoksa uğraş dur
  • 17-08-2020, 20:04:34
    #79
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Adamın arka kapıma vurdun suçlusun demesi üzerine dün gittim sürücü kursuna sordum olayı anlattım hocamın dediği arkadaşın geldiği yön ters yön olduğu için suçlu karşı taraf dedi. Bugün tutanak tutalım dediğimde arabayı kaportacıya verdiğini söyledi ve 600lira istedi
    Geçmiş olsun hocam böyle durumlarda mutlaka polis çağırın rapor tutturun yoksa karşı tarafın bin bir türlü oyununa gelirsiniz madem haklı neden kaportacıya vermiş hemen bekleyip sizin sigortanızdan ücretsiz yaptırabilirdi orası ters yönse %100 kendi suçlu bu detayı görmemişim geçmiş olsun tekrardan
  • 17-08-2020, 20:06:22
    #80
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam böyle durumlarda mutlaka polis çağırın rapor tutturun yoksa karşı tarafın bin bir türlü oyununa gelirsiniz madem haklı neden kaportacıya vermiş hemen bekleyip sizin sigortanızdan ücretsiz yaptırabilirdi orası ters yönse %100 kendi suçlu bu detayı görmemişim geçmiş olsun tekrardan
    Bende sordum neden hemen verdin diye 20gün arabasız bekleyemem dedi
    Bence beni saf görünce bide o kaza anında biraz korkunca bana yedirmeye çalıştı
  • 17-08-2020, 20:06:25
    #81
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutanak tutalım dedim bugün ,"yok ben kaportacıya verdim 600tl tuttu .hesabıma veya elden verirsin dedi, bende tutanak tutacaksan gel dedim yoksa para mara yok. Gelmedi sonuç olarak. Bende pek birşey yok allahtan bide araç emanet olunca insanın canı sıkılıyor böyle durumlarda



    paşa gönlü bilir tutanak isterse ben burdayım. Allahtan bende hasar yok ,yoksa uğraş dur
    Ya sigortası yoktu ya da ehliyeti Öyle şey mi olurmuş ben yaptırdım sen ver parasını. Ben o zaman neden para ödüyorum sigortaya? İyi olmuş hocam sevindim en azından uğraşmayacaksınız. Allah böyle insanlarla karşılaştırmasın inşallah.