Geçmiş olsun, tali yoldan giren doblo ana yolda devam eden palio'ya yol vermesi gerekirdi. Kaldı ki yol hakkı sizde olduğunu düşünseniz bile karşınızdaki sürücüyü gözlemlemeniz lazım ne yazık ki çok fazla yol kurallarına dikkat edilmiyor. Araç kullanırken eğer bir yola dahil oluyorsam mutlaka o yolu kontrol eder öyle dahil olurum aksi taktirde sorun olma ihtimali yüksek.
Sonuç olarak dört yol ve tali yoldan ana yola dahil olunan yollarda eğer siz bir araca arkadan çarptıysanız(yan arka kapı) suçlu bu durumda siz oluyorsunuz. Ancak bu koşullarda kusur yüzdesi göz alındığında 100% sizde olduğunu şahsen düşünmüyorum. Nasıl bir hızla gidilmiş ki, bir birinizi farketmeden duramadınız anlamış değilim.
Emin olmak için sürücü kursuna gittim sordum karşı tarafın suçlu olduğunu söyledi. soldan gelme hakkı yok. Tersten geliyor düz devam ediyor. Bende sola dikkat etmedim yolda hafif yokuş olunca duramadım.bugün adama tutanak tutalım dedim yok ben servise verdim 600tl ver dedi tutanak kabul etmedi.o hakkını helal etmedi bende allaha havale ettim